НИКОГА НЕ СЕ РАЗДЕЛЯЙ С УСМИВКАТА СИ,ДОРИ И КОГАТО ТИ Е ТЪЖНО...ОТКЪДЕ ДА ЗНАЕШ,МОЖЕ НЯКОЙ В ТОЗИ МОМЕНТ ДА СЕ ВЛЮБИ В НЕЯ.

четвъртък, 3 юни 2010 г.

ПОБЕДИТЕЛ ЗА МОЯТА ПЪРВА КОНФЕТКА

Мили , мои виртуални приятелки!!!
Ето,че дойде време да обявя победителя в моята първа томболка.
Написах номерата, под които сте се регистрирали като участниците и чрез жребий беше избран един от вас.
Жребият беше теглен от моята внучка , а в журито бях аз :)))
И така ПОБЕДИТЕЛ е VERBA !!!
Моля да се свърже с мен на email-ми, за да си получи наградата.
Благодаря на всички, които взеха участие в томболката /за съжаление бяха само 11 човека/, но се надявам следващия път да има още повече участници:)))

4 коментара:

  1. Ура!!!!! Я выиграла!!! Как я рада!!! Спасибо!!! Спасибо!!! Спасибо!!! У тебя такие замечательные куклы и игрушки! Я счастлива, что одна из них будет теперь у меня!

    ОтговорИзтриване
  2. Ехаааа:) Честито! И с пожелание наградката да усмихне много Верба!:)

    ОтговорИзтриване
  3. Я так обрадовалась своему выигрышу, что даже забыла поздравить тебя, Мerypoppins (к сожалению не знаю имени) с годовщиной бракосочетания! Желаю еще много светлых, радостных, счастливых лет совместной жизни! Благополучия, счастья, процветания вашей семье!

    ОтговорИзтриване